Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(705)
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
E-booki
(705)
Audiobooki
(233)
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(10)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Autor
Fugiel Marcin
(28)
Bednarski Arkadiusz
(15)
Sałbut Bartosz
(15)
Grzesiak Mateusz
(13)
Urlich Jakub
(13)
Niemczyk Andrzej
(12)
Bocheński Artur
(11)
Gibas Jarosław
(10)
Podsiadło Michał
(10)
Wrycza-Bekier Joanna
(9)
Sugiero Joanna
(8)
Żmigrodzki Marcin
(8)
Bennewicz Maciej
(7)
Gutowski Maksymilian
(7)
Jagielnicki Adam
(7)
Tracy Brian
(7)
Walkiewicz Jacek
(7)
Żukowski Marcin
(7)
Gut Jerzy
(6)
Haman Wojciech
(6)
Nowak Paweł Piotr
(6)
Osterwalder Alexander
(6)
Polko Paulina
(6)
Polko Roman
(6)
Puzyrkiewicz Dariusz
(6)
Rojek Katarzyna
(6)
Szczepanik Rafał
(6)
Witkowska Magda
(6)
Zych Robert
(6)
Batko Andrzej
(5)
Binsztok Aleksander
(5)
Chmielecki Michał
(5)
Czyż Katarzyna
(5)
Jabłoński Maciej
(5)
Morawski Cezary
(5)
Niemczyk Anna
(5)
Orłoś Maciej
(5)
Pietraszek Marcin
(5)
Pinkowski Andrzej
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Szczepański Jarek
(5)
Wawrzyniak Michał
(5)
Zaremba Adam
(5)
Zastrożna Martyna
(5)
Śniegocka Angelika
(5)
Danowska Agata
(4)
Danowski Bartosz
(4)
Głogowski Bartosz
(4)
Hollins Peter
(4)
Jabłoński Artur
(4)
Kochan Krzysztof
(4)
Kordziński Jarosław
(4)
Lipa Michał
(4)
Lipiński Marek
(4)
Marcinkowski Maciej
(4)
Marzec Krzysztof
(4)
Motylski Maciej
(4)
Pigneur Yves
(4)
Skała Marek
(4)
Skwarek Mirosław
(4)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(3)
Blikle Andrzej Jacek
(3)
Ciećwierz Agnieszka
(3)
Dutko Maciej
(3)
Dąbrowski Marcin
(3)
Hadnagy Christopher
(3)
Hancewicz Radosław
(3)
Haniszewski Mirosław
(3)
Jaciow Magdalena
(3)
Jera Anna
(3)
Jeznach Andrzej
(3)
Juszkiewicz Jarosław
(3)
Kisiel-Dorohinicki Wacław
(3)
Kocoń Sylwia
(3)
Kopczewski Michał
(3)
Kozak Agnieszka
(3)
Król Tomasz
(3)
Kubera Grzegorz
(3)
Kutnyj Przemysław
(3)
Kędzierski Mariusz G
(3)
Lenar Paweł
(3)
Matkowski Cezar
(3)
Mądry Jan
(3)
Prelewicz Anna
(3)
Rogala Maciej
(3)
Rzepka Beata
(3)
Siemianowski Roch
(3)
Skudlik Maciej
(3)
Staniszewski Marek
(3)
Stolarczyk Bartłomiej
(3)
Sędzimir Tomasz
(3)
Tkaczyk Paweł
(3)
Trump Donald J
(3)
Wilmanowicz Ewa
(3)
Wolny Robert
(3)
Wręga Michał
(3)
Zieliński Kamil
(3)
Andrzejczyk Adrian
(2)
Berendt Joanna
(2)
Blount Jeb
(2)
Rok wydania
2020 - 2025
(266)
2010 - 2019
(450)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(717)
Język
polski
(717)
Odbiorca
Inwestorzy indywidualni
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Szczęście
(3)
Bogactwo
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Finanse osobiste
(2)
Internet
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sukces
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Chciwość
(1)
ETF
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Handel detaliczny
(1)
Instagram
(1)
Inwestycje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing projektów
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie pozytywne
(1)
Odpoczynek
(1)
Optymizm
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie
(1)
Podatek
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przekonania
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sens życia
(1)
Stoicyzm
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Styl życia
(1)
Słuchanie
(1)
Umysł
(1)
Wartość marki
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zaufanie
(1)
Zmęczenie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(2)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
717 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 200196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 200197 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 200384 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 187108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 199981 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 181720 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 199597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 194192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 195467 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 192945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 196764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Get smart! / Brian Tracy ; przekład: Arkadiusz Romanek. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 194, [6] stron ; 22 cm.
Na okładce podtytuł: myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 190904 (1 egz.)
E-book
Audiobook
W koszyku
Czas trwania: 08:23:50

Najpierw naucz się znaczenia tego, co chcesz powiedzieć, a dopiero potem mów Epiktet

O życiu Epikteta wiemy stosunkowo niewiele. Wszystkie dzieła opatrzone imieniem tego greckiego filozofa zostały spisane przez jednego z jego uczniów, Flawiusza Arriana. Epiktet przyjął sokratejski sposób nauczania - dyskutował, spierał się i przemawiał do słuchaczy, którym starał się przekazać swoje przemyślenia o naturze człowieka, wolności i szczęściu. Jego nauki, mówiące o tym, że od zrozumienia tych kwestii zależy osobiste szczęście i spełnienie człowieka, czyli eudajmonia, wydają się dziś szczególnie aktualne i potrzebne. Nadeszły czasy ciągłych wyzwań i rozbudzania nierealistycznych pragnień, które nie mają szans na spełnienie mimo podejmowania najwyższych wysiłków. Równocześnie rzeczy ważne, fundamentalne dla człowieczeństwa, zdają się umykać uwadze wielu ludzi.

Diatryby oraz podręcznik Encheiridion powstały, aby ułatwić czytelnikom zrozumienie prawdziwego znaczenia przyjemności, obowiązków i cnót, jakimi powinni się kierować. Wybitny myśliciel podkreśla, że filozofia ma moc nadawania życiu sensu i wzbudzania odczucia szczęścia. Istnieją rzeczy zależne od człowieka i niezależne od niego, a niepowodzenia, których doznaje on nie ze swojej winy, nie powinny wywoływać żalu.

Ta niewielka książeczka, przygotowana na podstawie przekładu wybitnego znawcy kultury klasycznej George'a Longa, wymaga od czytelnika uważności. Konieczne jest zgłębienie słów Epikteta i zastanowienie się nad niektórymi kwestiami. Jest to jednak dzieło, które powinien przestudiować i przemyśleć każdy, kto chce uporządkować swoje życie i nadać znaczenie sprawom w nim najważniejszym.

Jest tylko jedna droga do szczęścia ? przestać się martwić rzeczami, na które nie masz wpływu

Epiktet

Nic tak nie zadziwia ludzi, jak zdrowy rozsądek i proste działanie

Epiktet

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Ucz się na cudzych doświadczeniach ― to najlepsza droga do sukcesu

Miał dziewiętnaście lat i pomysł na biznes. Tylko tyle, nic więcej. Zero wolnych środków na koncie, zero wiedzy o prowadzeniu firmy, zero świadomości tego, czym są koszty stałe, czym jest poduszka finansowa, jakie są formy opodatkowania w Polsce. Ponieważ jednak pomysł jego zdaniem był świetny, zarejestrował działalność, uruchomił punkt z kebabem w rodzinnym Białymstoku, zakasał rękawy i rzucił się na głęboką wodę... Szybko poznał smak ciężkiej pracy, pierwszych zysków i pierwszych strat. Przekonał się na własnej skórze, jak to jest wsiąść na karuzelę należności ZUS-owskich i podatkowych, martwić się o odpowiednie zatowarowanie i o to, że zyski firmy nie są tożsame z zarobkami właściciela.

A potem przyszła pandemia COVID-19 i wywróciła wszystko do góry nogami...

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Maneet Ahuja świetnie zna największe gwiazdy na firmamencie funduszy hedgingowych. Napisała fascynującą książkę na temat tej branży, jej błyskawicznego rozwoju oraz możliwości w zakresie dostosowywania się do nowych realiów inwestowania. Przedstawia nam również postacie liderów tego świata. Na podstawie ich doświadczeń, wartości i sposobu myślenia pokazuje, jak odnosić sukcesy w tym bardzo wymagającym zawodzie.
Michael Spence,
laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii z 2001 roku, były rektor Stanford Business School

Sekrety wybitnych współczesnych inwestorów

Jaki jest wzór na sukces w świecie funduszy hedgingowych? Czy istnieją jakiekolwiek wskaźniki, które należy obserwować, książki, które trzeba przeczytać, analizy, które warto przyswoić? Wielu osobom świat funduszy hedgingowych może się wydawać niezwykle złożony. W rzeczywistości jednak sprowadza się on do dwóch podstawowych czynników: rodzaju narzędzi inwestycyjnych oraz zarządzających, którzy sami uznali się za osoby kompetentne do kierowania tymi funduszami.

Zapraszamy za kulisy fascynującego i ciągle jeszcze nieco tajemniczego świata funduszy hedgingowych. Ten kompleksowy przewodnik napisany został dla wszystkich, którzy chcieliby zrozumieć anatomię świetnych transakcji, zapoznać się z podstawami psychologii zarządzania oraz przeprowadzić analizę zdroworozsądkowych zasad inwestowania. Dzięki tej książce łatwiej będzie odróżniać mity od rzeczywistości. To ważna umiejętność w warunkach gwałtownych zmian, gdzie za dużymi obietnicami i wysokimi prowizjami zwykle nie idą równie atrakcyjne wyniki inwestycyjne.


Maneet Ahuja to ekspertka CNBC ds. funduszy hedgingowych oraz producentka programu „Squawk Box”. W 2011 roku współorganizowała szczyt funduszy hedgingowych „Delivering Alpha”. W 2009 roku otrzymała prestiżową nagrodę Enterprise za przełomowe relacjonowanie funkcjonowania tej branży. Prowadziła relacje ze Światowego Szczytu Gospodarczego w Davos. Jest producentką kwartalnych programów telewizyjnych, nagrywanych w Departamencie Pracy, podczas których towarzyszy jej Alan Greenspan — były przewodniczący Systemu Rezerwy Federalnej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
Audiobook
W koszyku
Czas trwania: 06:15:40

Co masz zrobić pojutrze, zrób... dziś - będziesz mieć dwa dni wolnego!

Koniec ze zwlekaniem, prokrastynacji mówimy zdecydowane "nie". Łatwo sobie to obiecać, trudniej zrobić, prawda? Wiadomo, że odkładanie spraw na później to nie najlepszy pomysł, szczególnie jeśli jest ich dużo - w rezultacie nawarstwiają się, piętrzą i straszą po nocach, nie dając spać. Niestety, perspektywa zajęcia się zamiast nimi różnymi innymi rzeczami, czytaniem, spacerowaniem, przeglądaniem internetu, rozmową z domownikami, psem, kotem, a nawet - o zgrozo - ucięciem sobie drzemki, jest o wiele bardziej kusząca. Nawet jeśli wiemy, że nam to nie służy. I tak zbiorowo i indywidualnie prokrastynujemy.
Czy od prokrastynacji można się uwolnić?
Można, a nawet trzeba. Tym bardziej jeśli ma się konkretny cel do zrealizowania. Jeżeli zatem planujesz na przykład skończyć ważny projekt, napisać książkę, awansować w pracy, wygospodarować czas dla bliskich lub dla siebie albo po prostu chcesz więcej zarabiać i w tym celu brać dodatkowe zlecenia, naucz się jednego: konsekwencji w realizowaniu zadań. Cierpliwie, małymi krokami, wciąż do przodu. Uwierz - to wykonalne, oczywiście o ile zna się techniki antyprokrastynacyjne. Autorzy tej książki nie tylko je znają, ale też chętnie się nimi dzielą. Do tego dostaniesz ciekawe rady i gotowe rozwiązania od coraz lepiej zorganizowanych osób, artystów, redaktorów, specjalistów, między innymi Andrzeja Pągowskiego i Anny Jurksztowicz.

To co? Nie zwlekaj - czytaj, dowiaduj się, działaj!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
Audiobook
W koszyku
Czas trwania: 09:53:27

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!

UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.

Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?

Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
  • Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.
To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.
Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
Audiobook
W koszyku
Czas trwania: 10:31:05

Zostań internetowym rewolucjonistą!

  • Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
  • Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
  • 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?

O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.

W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!

  • E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
  • Podwykonawcy
  • Marketing dla lokalnych biznesów
  • Strony członkowskie i webinaria
  • Reklamy w internecie

Klikaj za miliony!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

  • Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
  • Na czym bazują techniki analizy danych
  • Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
  • Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
  • Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Książka w mediach:
BiznesTuba.pl
Przeczytam 52 Książki Bookstagram
Detalistka.pl - Recenzja
Books4Business Bookstagram

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej